Przedstawiamy Witalność Nowoczesności, Uwalniając Dziedzictwo Nowego Butiku Koncepcyjnego Montblanc Zaprezentowanego W Centrum Handlowym Ifc Ifc W Szanghaju

(Szanghaj, 24 listopada 2015 r.) – Niedawno nowy butik koncepcyjny Montblanc został po raz pierwszy zaprezentowany w centrum handlowym IFC IFC w Szanghaju i jest to pierwsza marka otwarta w Chinach kontynentalnych po Tajpej i Singapurze. Butik nowej koncepcji. W tym celu Jens Henning Koch, wiceprezes wykonawczy Montblanc Global Marketing oraz Aris Maroulis, dyrektor zarządzający Chin, uczestniczyli w ceremonii otwarcia i przecięli wstążkę z panią Gui Lunmei, ambasadorką marki w Chinach. Z okazji otwarcia marka specjalnie zorganizowała wystawę tematyczną „Podziel się pasją dobrego zegarmistrzostwa od 1858 r.” W atrium centrum handlowego i specjalnie zaprosiła zegarmistrzów z Montblanc, aby zademonstrowali na scenie połączenie innowacji i stuletniej tradycji doskonałego zegarmistrzostwa. Wspólnie interpretuj nową koncepcję tego butiku – „interpretując dziedzictwo nowoczesności i nowoczesnej witalności”.
Jens Henning Koch, ambasador marki Montblanc w Chinach, Gui Lunmei, Maureen Fung, dyrektor Sun Hung Kai Properties oraz pan An Ruisi, dyrektor zarządzający Montblanc China, zaprezentowali Montblanc IFC Concept Store.

Interaktywne interaktywne doświadczenie, aby stworzyć nowe środowisko zakupów koncepcyjnych
   Nowy butik koncepcyjny Montblanc mieści się na pierwszym piętrze centrum handlowego IFC IFC Mall, zaprojektowanego przez francuskiego projektanta kosmicznego Noé Duchaufour-Lawrance, a dzięki wyjątkowej wizji artystycznej i estetyce opiera się na kultowych czarno-białych elementach. Dzięki unikalnym materiałom dekoracyjnym, aby stworzyć nową przestrzeń zakupową, wszechstronna prezentacja koncepcji projektowej ściśle zintegrowanej z fundamentem marki. Zakrzywioną krzywą można zobaczyć wszędzie, jak gładkie pismo odręczne, odzwierciedlające ponadczasową kulturę pisania marki. Czarna lakierowana ściana jest renderowana animowanym atramentem, który łączy odpowiednie odcienie rymu atramentu, aby stworzyć wyjątkową atmosferę emocjonalną marki. Artystyczna inspiracja atramentem animacyjnym pochodzi z unikalnych materiałów żywicznych Montblanc, które w wyraźny sposób podkreślają witalność marki i kreatywną duszę, która dotrzymuje kroku czasom. Warto wspomnieć, że to animowane malowanie tuszem jest konfigurowane i odtwarzane bezpośrednio przez ten sam terminal za pośrednictwem zaawansowanego systemu transmisji, który naprawdę realizuje synchronizację i interaktywne doświadczenie butików koncepcyjnych Montblanc na całym świecie. Cały sklep jest specjalnie wykonany z mosiądzu, skóry, metali szlachetnych i materiałów drewnianych, co interpretuje niezwykłe osiągnięcia Montblanc w dziedzinie zegarmistrzostwa, galanterii skórzanej, biżuterii i przyborów do pisania. W specjalnie dostosowanym obszarze wyświetlane są różne przybory do pisania, długopisy i atramenty, dzięki czemu klienci mogą tutaj doświadczyć różnych przyjemności pisania.

Nowy butik koncepcyjny Montblanc został zaprojektowany przez francuskiego projektanta kosmicznego Noé Duchaufour-Lawrance – dzięki unikalnej wizji artystycznej i estetyce opartej na kultowych czarno-białych elementach oraz unikalnych materiałach dekoracyjnych, tworząc zupełnie nowy Miejsce na zakupy.

Specjalnie dostosowany obszar nowego butikowego sklepu koncepcyjnego zawiera różnorodne przybory do pisania, długopisy i atramenty, dzięki czemu klienci mogą tutaj doświadczyć różnych przyjemności pisania.

   Jens Henning Koch, wiceprezes Montblanc ds. Globalnych rynków, powiedział: „Nowy butik koncepcyjny Montblanc ma na celu stworzenie wyrafinowanego i stylowego środowiska zakupowego oraz interaktywnej przestrzeni„ bliskości ”, przyciągając więcej koneserów i młodych klientów, aby mogli Prawdziwy i prosty sposób, aby docenić kunszt wykonania każdego produktu Montblanc i odkryć bogate dziedzictwo marki Montblanc. Czekamy na bardziej zróżnicowaną bazę klientów, ze stałym wsparciem dla Montblanc, aby współpracować z nami, aby wspólnie napisać przyszłość marki. ”

Pan Jens Henning Koch, wiceprezes wykonawczy Global Markets, Montblanc

Ambasador marki Montblanc w Chinach Gui Lunmei

Pojawia się ambasador marki Montblanc China Gui Lunmei, wyjaśniając elegancką estetykę marki
   Tego samego dnia ambasador marki Montblanc w Chinach Gui Lunmei zaprezentował smukłą białą sukienkę i nowy zegarek z serii Bao Xiyueyuan Seksowny i elegancki styl dodał uroku mody Montblanc, doskonale interpretując dziedzictwo klasyki i nieustannie kształtując styl estetyczny. Esencja marki. Gui Lunmei podzielił się: „To wielki zaszczyt dołączyć do rodziny Montblanc. To jeszcze bardziej uhonorowane, że po zakończeniu budowy pierwszego koncepcyjnego butiku Montblanc w Tajpej możemy po raz kolejny odsłonić pierwszy nowy butik koncepcyjny w Chinach kontynentalnych. Jestem bardzo Doceniając innowacyjną koncepcję Montblanc, nowy sklep jest nie tylko bardziej nowoczesny i nowoczesny w designie, ale także naturalnie zintegrowany z projektem sklepu dzięki starannie rozmieszczonemu wyświetlaczowi produktu, przynosząc bardzo silny szok wizualny i pasując do stałej jakości Montblanc Serwis, uważam, że każdy klient, który do niego wkroczył, może uzyskać lepsze wrażenia zakupowe. Z niecierpliwością oczekuję, że marka wprowadzi na rynek tę nową koncepcję, a tym samym rozpocznie nową podróż ciągłych poszukiwań. ”

Wiceprezes wykonawczy Montblanc ds. Rynków globalnych Jens Henning Koch i panna Brandon Guilun Magnesium z Chin odwiedzili nowy butik koncepcyjny Montblanc IFC

Jens Henning Koch, ambasador marki Montblanc w Chinach, Gui Lunmei, Maureen Fung, dyrektor Sun Hung Kai Properties oraz pan An Ruisi, dyrektor zarządzający Montblanc China, zrobili zdjęcie grupowe w nowym butiku koncepcyjnym

Dzielenie pasji do doskonałego zegarmistrzostwa, przekazane od 1858 roku
   Podczas otwarcia w atrium pierwszego piętra centrum handlowego Montblanc zorganizował także wystawę tematyczną „Dziel się pasją do dobrego zegarmistrzostwa, oddanego od 1858 r.” Trzy główne obszary wystawowe prezentowały dzieła, w tym zegarmistrzostwo, przybory do pisania i galanterię skórzaną. Nowa seria prac, niezależnie od tego, czy zainspirowana jest dziedzictwem portugalskiego odkrywcy Vasco da Gamy, precyzyjnym cyklem czasowym dziedzictwa, żywą interpretacją romantycznych uczuć księżycowych serii Baoxi Yueyuan, czy po raz pierwszy razem ze słynnym współczesnym projektantem Markiem Nowym Przybory do pisania z serii Montblanc M, stworzone przez Sen (Marc Newson), lub klasa mistrzowska wybrała serię wyrobów skórzanych Mo Yun przy użyciu unikalnych technik malowania halo, wszystkie pokazują wyjątkową inspirację twórczą marki i dziedzictwo procesu.

Wiceprezes wykonawczy Montblanc ds. Rynków globalnych Jens Henning Koch i ambasador marki Chiny Montblanc, Gui Lunmei, zrobili zdjęcie grupowe na terenie wystawy

   W strefie wystawienniczej zegarmistrzów zwiedzający mogą nie tylko obserwować z bliska niesamowitą technologię zegarmistrzowską, ale także doświadczyć procesu produkcji z pierwszej ręki pod okiem zegarmistrzów Montblanc i w pełni doświadczyć niezwykłego uroku zegarmistrzostwa wysokiej klasy. Ponadto, w obszarze spersonalizowanych usług niestandardowych dysz pisaków na zamówienie, Montblanc zapewni również klientom specjalnie dostosowane, ekskluzywne dysze pisaków, które są dostosowane do osobistych nawyków pisania. Po napisaniu, pomiarze, zapisaniu i analizie metody pisania za pomocą specjalnie opracowanego oprogramowania, analizy pisania Eksperci dokonują pełnej oceny i potwierdzenia na podstawie prędkości pisania, nacisku pisania, kąta obrotu, kąta wychylenia i kąta pochylenia pióra, a na koniec mistrz końcówki pióra tworzy ręcznie dopracowaną metodę, aby stworzyć idealne i dokładne pióro, które spełnia nawyki pisania klientów. Tsui, naprawdę zrealizuj koncepcję marki „towarzystwa na całe życie”.
Pani Gui Lunmei, ambasador marki Montblanc China, doświadczyła procesu tworzenia ruchu w strefie wystawienniczej

Pani Gui Lunmei, ambasador marki Montblanc w Chinach, przeżyła osobisty test nawyków pisania w spersonalizowanym obszarze usługi dostosowywania dysz piórkowych Bespoke i pokazała wyniki danych dotyczących dostosowywania dysz piórkowych

O Noé Duchaufour Lawrance
   Noé Duchaufour Lawrance to francuska projektantka przestrzeni i mebli, która specjalizuje się w stosowaniu różnych form, materiałów lub estetyki w celu stworzenia harmonijnego i harmonijnego środowiska. Uważa, że ​​każdy mebel w organicznej formie będzie się rozwijał wraz z jego użytkownikami. W środowisku, w którym łuki i linie proste, wrażliwość i sztywność kontrastują ze sobą, może stworzyć znaczącą atmosferę i obudzić wszystkie siły sensoryczne z postawą naturalnych elementów, które mogą przeciwdziałać ludzkiemu porządkowi i chaosowi. Duchaufour Lawrance często porównuje swoją koncepcję projektową do niwa (dziedziniec w tradycyjnym japońskim domu), podobnie jak naturalny rytm w ustrukturyzowanym wzorze odpowiadającym potrzebom branży, rynku lub klientów. Dlatego nigdy nie ograniczał się do opracowanego przez siebie projektu: projektował akcesoria meblowe dla fabryk projektowych, takich jak Bernhardt Design, Ceccotti Collezionni, Ligne Roset, Pleyel, Tachini i Zanotta, i czekał na Air France Lou, Ciel de Paris, Senderens, Megu w The Alpina Gstaad, chata La Transhumance tworzą harmonijne i komfortowe środowisko. Ponadto redefiniuje wizerunek produktu lub prezentacji dla znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Perrier Jouët, Baccarat, Swarovski i wielu innych. Lawenda Noé Duchaufour z secesyjnym stylem wykorzystuje uniwersalne cechy natury, aby nadać sensownej formie.
O Montblanc
   Od momentu powstania marki Montblanc od ponad 100 lat tworzy każdy produkt o tradycyjnym dziedzictwie i doskonałości. Bezkompromisowy design i jakość pozwoliły Montblanc z powodzeniem tworzyć klasyki, które można przekazać światu. Sześciokątna biała gwiazda Montblanc symbolizuje najwyższą jakość, której dąży marka. Może być odzwierciedlone w atmosferze i produktach okularowych. Zaangażowanie Montblanc w ciągłe dążenie do doskonałości przy jednoczesnym wspieraniu rozwoju sektora kultury. Montblanc, zakorzeniony w kulturze pisania, zawsze odgrywał ważną rolę w dziedzinie kultury. Poprzez różnego rodzaju wydarzenia międzynarodowe marka kontynuuje pisanie wspaniałych rozdziałów o współczesnych przedsięwzięciach kulturalnych i zajmuje miejsce w kulturowych rzekach świata.