Tag Heuer I Nishikori Kei Wspierają Kampanię Różowej Wstążki!

Od wczesnego rana deszcz w Tokio skacze nieprzerwanie, ale nic nie jest w stanie powstrzymać wszystkich od przywitania Nishikori Kei z powrotem do jego ojczyzny. Kamera telewizyjna została zainstalowana przed dawnym flagowym sklepem TAG Heuera w Tokio, a Kei Nishikori prowadził czarnego Jaguara na alei Omotesando. Uśmiechał się, idąc ulicą, a wokół niego zaczęli gromadzić się ciekawscy gapie, machając ręką i okrzykając go w tym roku najpopularniejszym sportowcem w Japonii.
   Flagowy sklep Omotesando został całkowicie opatrzony dużym ekranem, co świadczy o współpracy najwybitniejszego tenisisty w historii Japonii z TAG Heuer. Kei Nishikori z dumą podpisuje swoje imię na wystawie sklepowej na cześć współpracy sponsoringowej między obiema stronami.
   Jest to także pierwszy raz, gdy Nishikori Kei nosi zegarek TAG Heuer Aquaracer AIR-K 3, który jest trzecim japońskim zegarkiem w limitowanej edycji, który zostanie wprowadzony we współpracy. Początek listy sprzedaży został wyprzedany w sklepach bezpośrednich.
   Ten dzień to jednak nie tylko święto powrotu Kei Nishikori do Japonii. Na tydzień przed wydarzeniem Różowej Wstążki w 2015 r. TAG Heuer i Nishikori postanowili dołączyć do kampanii na rzecz zapobiegania rakowi piersi.
   Kei Nishikori nosił profesjonalne zegarki sportowe na wszystkie zawody i ogłosił, że podczas tygodniowego Japanese Open (5-11 października) będzie również nosił różowe zegarki sportowe ze wszystkimi.
   Wszyscy członkowie jego zespołu, w tym trener Zhang Depei, będą nosić różowe sportowe zegarki w tym okresie. Noszenie zegarka sportowego na nadgarstku podczas gry stało się osobistym logo Nishikori. Jednocześnie TAG Heuer ogłosił, że przekaże część wpływów ze sprzedaży zegarka WAE1114 na organizację imprezy Różowej Wstążki.
   Po ogłoszeniu decyzji wydarzenie oficjalnie zakończyło się wieczorem. Kei Nishikori był zaskoczony, gdy zobaczył Luca Decroix, wiceprezesa ds. Sprzedaży w TAG Heuer, który na ten wyjątkowy dzień przyniósł 25 kg sera ze szwajcarskich gór. Dla niego i obecnych mediów po raz pierwszy zobaczyli cały kawałek sera Gruyere. W ramach rodziny TAG Heuer Kei Nishikori i Luc Decroix współorganizowali wydarzenie, a następnie osobiście rozdawali ser i szampan zachwyconym dziennikarzom!